Suprice

Hej :)
Förlåt för ingen uppdatering i helgen...
Men när jag kom tillbaka från konfan var Julia, Klara, Matilda och Nicole här och överraskade mej eftersom att jag fyllt år!! :D Jag blev jätte överraskad! Hade ingen aning alls.
TACK TJEJER!! <3

Så då hade vi lite tjejkväll och sen sov Klara, Matilda och Nicole över! MYS!!
Nicole stannade sen hela helgen och det var super som vanligt ;)
Fast det allra bästa är att hon kommer tillbaka på fredag igen! :D
Så därför blev det ingen bloggande.....

Men här har vi lite bilder från överraskningen:
Söta tjejer som lekte med min kamera innan jag kom hem ;)
Nicole hade gömt sej ute och jag blev gaaaanska förvånad och väldigt glad när jag såg henne!! :D
Alla!!
Gooda cupcakes som vi åt till efterrätt :)
Jag får skylla på fotografen i början (Matilda :D) att det inte blev så många bilder för nästan alla vart suddiga! Hahaa :)
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0