om oss

Om det är någon som undrar något om oss så tänkte vi skriva lite om vilka vi är här!!
För det första så är vi två tjejer som bloggar här :)
Nicole och Jessica heter vi!!
Vi träffades sommaren 2010 när vi var på språkresa i England. Eftersom att vi bor ganska långt ifrån varandra träffas vi bara ungefär en gång i månaden och den här bloggen är ett sätt för oss att ha koll på vad den andra gör ;) Hehe!
Men hur som helst....

Nicole:
Jag är 15 år och jag bor i Gävle.
Här får ni läsa om min vardag som består av kompisar, träning, shopping och då och då en resa till Stockholm!

Jessica:
Jag är 15 år och bor i Stockholm.
Ni kommer få läsa om min vardag också och den handlar om kompisar, dans, shopping, läxor, lite foto och annat roligt!

Vi båda älskar mode så det kommer vi skriva så mycket vi kan om!!
Några frågor?

Nicole och Jessica

Enjoy!!

Kommentarer
Postat av: Paul Nicholas

I have a question about one of your blogposts (your meeting with Marie Richardson, years ago), but I would prefer to get in touch via e-mail. Hopefully, you'd like to contact me at [email protected]

Paul.

2011-10-02 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0